pühapäev, 30. aprill 2023

Pidu Franciacortas

Äratuskellaks on kukelaul. Hommikusöögiks pakutakse Itaalias muuhulgas ka vähemalt viite erinevat sorti torti ja kooki. Tänast päeva võib süümepiinadeta tordiga alustada.

On saabunud tõehetk. Võtsime suuna L’Alberta Relais & Chateaux poole. Kuigi ametlik check-in on hiljem, siis on mul kokkulepe, et võin varem saabuda. Osad sugulased juba ees ootamas.

Tõestatud, et norrakad õnneks ei oska Itaalia ilma ennustada. Tänaseks lubati laussadu, aga tegelikult saab basseini ääres päevitada. Ilm oli üks põhjus, miks otsustasin sünnipäevaks koduvabariigist põgeneda ja tundub, et ilmataatki on minu poolt.

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb ajas tagasi minna. Ei mäletagi enam, kus ja millal tekkis mõte, et tahaks kunagi oma sünnipäeva Itaalias viinamarjapõldude vahel tähistada. Ketrasin mõtet peas mitu aastat. Tunnistan, et võõras riigis ja kaugjuhtimisel midagi korraldada on paras peavalu ja kui poleks oma kodustatud itaallast, siis oleksin arvatavasti alla andnud. Kõige keerulisem oli leida see minu koht.


Kui see lõpuks lukus oli, siis kõige muuga sai juba hakkama ja tegelikult oli ju nii, et mina kirjutasin ja nemad tegid - koht oli mega, toit oli mega, jook oli mega, teenindus oli mega, DJ oli mega.


Kõige suurem tänu minu inimestele, kes nõu ja jõuga abiks olid ning lõpuks peost peo tegid. Aitäh, et aitasite unistusel täituda 💖

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar